diumenge, 28 de novembre del 2021

NICK CAVE i WARREN ELLIS, DE NOU JUNTS

BANDA SONORA

Dintre de l’esperada estrena del documental La Panthére des Neiges, Nick Cave i Warren Ellis adverteixen que la banda sonora és seva.

Hi Ha alguna cosa en el fons d’aquesta pel·lícula, que t’atrapa’ ha explicat Ellis. ‘Un dia em vaig adonar de que volia fer el que fos, per composar una partitura original sencera. Vaig reservar cinc dies i li vaig preguntar al Nick si podia passar-se un dia per escriure un tema i tocar el piano. Va veure la pel·lícula i es va quedar quatre dies. Una de les meves millors experiències treballant en un projecte. Els animals son els autèntics protagonistes, en tota la seva gloria, com mai abans els havíem vist, i l’home respectant-ho i sorprès’. 

Com a part d’aquesta banda sonora avancen We Are Not Alone, una estremidora cançó amb unes imatges no menys impactants. La pel·lícula, que va de la recerca del lleopard de les neus a l’altiplà tibetà, l’ha dirigit Marie Amiguet, situada al darrera del fotògraf Vincent Munier i les paraules de Sylvain Tesson. La banda sonora sortirà a mitjans del mes que ve via Invada / Lakeshore. Que la terra s’apiadi de totes nosaltres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada