dimecres, 21 de setembre del 2022

CATHERINE GRAINDORGE & IGGY POP, UNEIXEN FORÇES CONTRA EL MAL

ALTRES REGISTRES

Com si fos la intró de Richard Burton fent de periodista a The War Of Worlds augurant les desgràcies que ens portaven els marcianos, Iggy Pop ens canta a la recerca de la salvació del mon.

La compositora i violinista resident a Brussel·les Catherine Graindorge ha editat The Dictator, un EP via Glitterbeat, amb aportacions del mític ex-Stooges. Explica com va anar: ‘Un dia vaig saber que havia tocat dues cançons meves a la BBC6, així que li vaig enviar un mail al productor del show dirigit a Iggy, dient-li que em sentiria molt emocionada de treballar en una cançó amb ell’. A partir d’aquí, i pensant que mai hi hauria una resposta Graindorge es torna a emocionar quan acaba dient: ‘Em va demanar que li envies un tall. Vaig començar a improvisar i em van sortir tres peces. Vam contactar i vam començar a intercanviar idees’.

(fot Matteo R. Morales)

Funciona com una mamposteria gòtica, amb una força molt antiga instigada per estructures molt astutes’ apunta Iggy sobre la música de Graindorge i afegeix: ‘La meva contribució es informar, a través de la paraula, de l’amenaça actual i l’anhel de pau i felicitat’. Amén.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada