divendres, 9 de setembre del 2022

LA MAGIA FOLK, ACTUALITZADA PER DAISY RICKMAN

NOU REGISTRE

Enllaça amb les llegendes folk que van fer somiar a les nostres germanes grans. Les seves lletres i la forma de interpretar-les, ara també fan somiar a la meva generació.

Amb Borelesyow Bleujyowa, la primera de les 8 cançons d’aquest Donsya a’n Loryow – en la llengua de Cornualla, en relació a la seva terra i la influència de la lluna –  Daisy Rickman ja ens mostra el camí. És el primer disc d’aquest tresor de cantautora, amagada massa temps en el temps.

La lletra i música de l’àlbum son totes composicions d’ella, toca tots els instruments, i també el va produir, enregistrar i mesclar al llarg de 2020 i 2021 a Dorset i en la mateixa Cornualla, a la seva casa natal de Mousehole. La masterització final, va anar a càrrec del seu amic Ryan Van Kriedt (Sunsplit, The Asteroid #4 i Brian Jonestown Massacre).

Ha sigut un meravellós i esbojarrat procés i és la primera vegada que trec alguna cosa de la meva pròpia música. Hi he invertit molt del meu cor, temps i ànima al llarg dels darrers dos anys, així que em sento molt emocionada de poder-ho compartir amb el mon!, fa saber una exultant Rickman.

Moltes de les cançons van ser escrites en l’idioma d’allà i son en molts aspectes, un homenatge a la màgia d’aquella terra. Mentre el gravava a casa a Mousehole, vaig començar a notar que els moments de més inspiració coincidien en alguns determinats cicles de la lluna. Van ser aquestes danses lunars les que van inspirar el títol i a portada de l’àlbum, que és un oli que vaig fer d’una donzella de la lluna amb el cap en forma de mà’. Francament màgic.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada