dissabte, 6 d’agost del 2022

COSEY FANNI TUTTI, o COM PICAR PEDRA i NO CANSAR-SE

BANDA SONORA

Recuperar i homenatjar talents més o menys desconeguts pel gran públic, sempre és ben rebut. Sobretot si es fa per amor a l’art. Mai millor dit.

La music i activista underground Cosey Fanni Tutti llançarà a mitjans de setembre a través del seu segell, Conspiracy International, un encàrrec que li van fer el 2018, “Delia Derbyshire: The Myths And The Legendary Tapes”. És un paquet de 15 cançons que conformen la banda sonora de la pel·lícula de Caroline Catz del mateix nom i que ofereix un retrat de la compositora i music experimental Delia Derbyshire.

Compost, interpretat i produït per Fanni Tutti a Twickenham Studio 3 de Londres i a l’Studio 47 de Norfork, és ella mateixa que comenta sobre el treball: ‘Les composicions estan inspirades en la meva investigació dels àudios de Derbyshire, notes i tècniques originals, que en combinació amb l’admiració i amor que sento pel seu treball, proporcionen una opció de integrar el seu estil i visió de la música, amb el meu, com una aliança de sensibilitats’.


La imatge que tenim de Delia Derbyshire (1937– 2001) és la d’estar experimentant en els asfixiants soterranis radiofònics de la BBC, manipulant cintes i dispositius electrònics, especialment productius pel seu innovador treball en el tema musical Doctor Who de 1963.

Un mes abans, cap a mitjans d’aquest mes, sortirà un nou llibre estretament lligat al disc que es diu RE-SISTERS: The Lives and Recodings of Delia Derbyshire, Margery Kempe and Cosey Fanni Tutti, on s’explica el procés creatiu i un estudi sobre la seva vida artística. 

 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada