dijous, 7 de març del 2024

BULL – “ENGINES OF HONEY”

BRISA MARINA, SOL i MAR

NOU REGISTRE

Van prometre un segon àlbum i aquí el tenim. Son gent de paraula.

Bull van debutar amb Discover Effortless Living (EMI/Young Thugs Records - 2021) i la seva continuació fa una setmana que es troba al carrer i es diu Engines Of Honey. Son 12 cançons que conviden a creure que les coses van canviant. Melodies lluminoses enregistrades a base de capes de instruments i veus addictes al pop dels 80. 

El quartet de York l’aglutinen, el seu cap més visible, Tom Beer (veu, guitarra), Dan Lucas (guitarra, veu), Kai West (baix, veu) i Tom Gabbatiss (bateria, veu). Guitarres en marxa i veus que les vacil·len  com si la vida ens depengués d’elles en contagiosos talls com Head Exploder o Reed Roves del que Beer ens fa cinc cèntims: 

El vaig escriure amb una guitarra elèctrica que tinc feta pols i que només li queden dues cordes. Em vaig quedar amb el riff i després vaig començar a remugar sons al damunt. Vaig pensar en que els acords em feien venir al cap una mena de sentiment de “sorpresa mística”. La lletra final tracta literalment de mirar per la finestra i veure les teulades, el sol, el mar. Mentre gravàvem, realment intentàvem sonar com Our Lips Are Sealed de The Go-Go’s o alguna cosa semblant. Buscàvem una producció pop que brillés, així que aquest és el nostre intent mentre esperem mantenir-nos en el sentiment de “sorpresa mística”’. Seguiran en ella? De moment nosaltres, amb la cançó posada en bucle, ho anem intentant.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada