diumenge, 22 de maig del 2022

WEIRD NIGHTMARE, CANVIS PODEROSOS

NOU REGISTRE

A vegades, amb la música, es dona una imatge. Fins que es diu prou i es dona una altra de diferent. I quins és el resultat? Doncs descobrir que es poden dir les mateixes coses sense encasellar-te. Al final, si es fa be, tot enriqueix.

Alex Edkins, al capdavant del terceto de Toronto METZ, ha volgut dona un tomb a la seva història. Ho ha fet formant una nova banda, Weird Nightmare i traient un disc de títol homònim. ‘Es tractava de tornar a sentir alegria amb la música. Em trobava gravitant cap a progressions d’acords “fàcils”, que vol dir “feliços”, que em feien sentir be. Amb METZ, mai he fet servir acords regulars, sinó dissonants, pel que abraçar acords i frases més tradicionals amb Weird Nightmare, em va ser molt alliberador. No li dono l’esquena al que estimo, però definitivament he ampliat el que estimo i ho vaig llançar tot a l’olla’ explica Edkins.

(fot Ryan Thompson)

Lusitania és el tema fetitxe i el músic canadenc comparteix el seu significat: ‘La cançó és especial per a mi. Va ser el punt d'inflexió que em va empènyer a fer un àlbum sencer, a compartir aquest tipus de cançó amb la gent. Estava obert a ser com molt bàsic. No ho havia fet en 10 anys’. Weird Nightmare ha sortit aquest divendres via Sub Pop.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada