dimecres, 23 de març del 2022

GRUFF RHYS, S’ESPLAIA CANTANT

ALTRES REGISTRES

El gal·lès agitador musico-social, Gruff Rhys, aporta un single que edita en cassette, on es desfoga de tot el xou, especialment el desplegat per Boris Johnson.

Després del seu darrer àlbum en solitari, l’esplèndid Seeking New Gods (Rough Trade – 2021), va llançar la segona setmana de març, aquests dos temes, People Are Pissed i Arogldarth, que la durada la tenen poc de single, el primer és de 7:48 i el segon de 8:15 minuts respectivament. ‘Bàsicament em vaig inspirar en la ràbia que hi havia en general, que jo i molta altra gent, vam sentir amb la incompetència i l’arrogància del règim de Johnson al llarg del tancament. Tampoc és que em senti diferent ara’ ha explicat exactament el músic. Suposem que sap que la situació ha sigut igual a tot arreu. Us en recordeu del Fernando? Sí home, el Simon. Segur que ara està gaudint d’unes merescudes vacances.

Tinc entès que ha fet una petita gira per ambdós costats dels Pirineus. El Gruff Rhys, no el Simón. En territori català, s’haurà aturat el dia 19, a Las Cigarreras, Alacant i el dia 20 al Loco Club, de Valencia. Potser torni. Li agrada tot això. 



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada