diumenge, 13 d’agost del 2023

CONVERTIDA EN MESTRESSA DE CASA

NOU REGISTRE

Observo que la gent o està molt feliç o està fatal. També és veritat que a vegades, aquest molt feliç, és només postura

La novaiorquesa Annie Hart, apassionada dels sintetitzadors i de l’electro-pop, es va posar en marxa el 2003, ara fa 20 anyets, co-fundant el suggestiu terceto Au Revoire Simone. El 2017 es va emmerdar en una carrera en solitari, que li ha aportat un altre tipus d’èxit. Ara, el col·lectiu artística i segell Uninhabitable Mansions, li llança el que és el seu quart disc, que es diu The Weight Of A Wave.

(fot SebastianKim)

Sense treure-li el mèrit que mereix, trobem a una Annie Hart cada dia més relaxada i sense la xispa que temps enrere havia sabut utilitzar. Com feliç de ser on és. I no crec que sigui de les de només postura. O sí?

Vaig escriure aquesta cançó mentre em sentia increïblement fatal amb mi mateixa. Sentia que en l’única cosa en el que era bona, era en sentir gratitud. Mentre treballava en la cançó, les meves millors amigues, Emily James i Jenna Gribbon, em van venir a veure. Els hi vaig posar la cançó i van decidir que havíem de fer un vídeo allà mateix. En un moment donat, em van venir ganes de plorar perquè sentia molt amor per elles. Hi ha alguna cosa visceral en ser testimoni de com les persones s’estimen, i volia compartir-ho: fins i tot quan et sents malament, hi ha algú que t’estima exactament pel què ets’. Veieu el que vull dir?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada