dijous, 13 de juny del 2024

MANIFEST FLUID

THE WESLEYS – “THE WESLEYS”

NOU REGISTRE

Al Quebec s’hi troba bon gènere. Hi ha un ambient propici perquè vagin apareixen bandes de fàcil accés i ràpida repercussió.

Es pot comprovar amb The Wesleys. Després de l’EP Outside Voices, tenen a punt el seu debut en format LP, que amb títol homònim, els hi ha editat el segell Little Village Records. Son un cuarteto de Montreal format per Henry Girard (guitarra, veu), William D’Amours (guitarra, teclats), Quentin Chisolm (baix, veu) i Pablo Garcia (bateria, veu). Presumeixen de tenir un vincle a proba d’egos i, segons ells, això és la clau perquè passin coses com aquestes nou cançons tan diverses i cohesionades. Girard ho reafirma: ‘Crec que al final del dia, l’àlbum ressonarà en molta gent. No és que vulguem que sigui per a tot el món, però hi ha alguna cosa per a tots’.

Els hi fa gràcia explicar l’emotiu origen del nom de la banda. És el mateix Girard que en fa cinc cèntims: ‘Tenia un amic que es deia Wesley que es va morir amb 20 anys. Va ser ell qui em va fer entrar en la música. Em va deixar un baix, em va ensenyar algunes escales bàsiques. Llavors vivia en una casa a Vancouver i la sala era plena d’amplificadors, del terra al sostre. Va ser ell qui em va mostrar el que seria la meva vida’. Pot ser així de fàcil.







         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada