dimecres, 21 d’agost del 2024

CÉZANNE i ELS EFECTES SECUNDARIS

W. H. LUNG – "EVERY INCH OF EARTH PULSATES"

A LA VISTA

Sempre hi ha una banda en actiu que manté el so i actituds angleses per definició, en el panell d’actualitat.

W. H. Lung pot ser el cas. El quintet de Manchester ha avisat del llançament del seu tercer treball publicat des que si van posar el 2016 i van treure l’LP de debut el 2019. Es diu Every Inch Of Earth Pulsates que els hi publica a partir de mitjans d’octubre Melodic, segell independent de la seva ciutat amb el que han editat els dos anteriors.

Per enregistrar el disc, es van traslladar a Sheffield on els esperava el productor Ross Orton (Artic Monkeys). El cantant Joseph Evans ha explicat: ‘Ross és l’Steve Albini de Sheffield. És el rei de no rumiar-s’ho gaire i deixar-se portar pel procés de creació. Estava sempre allà per evitar que divaguéssim i fóssim pràctics’. 

L’àlbum conté nou temes de tall clàssic. Himnes per fer brincar a les masses de festival i d’un optimisme immediat. El guitarrista del grup, Tom Sharkett va afegir: ‘És un disc sincer en tots els sentits. Amb Orton vam aconseguir exactament el so que volíem: emfatitzar-ho amb una producció animada i directe’.

Han compartit un parell de temes, How To Walk i fa vuit dies aquest The Painting Of The Bay del que diuen: ‘El dia que la vaig escriure, no em sentia bé i vaig decidir anar a una galeria per intentar trobar una mica de pau’ explica Evans. ‘Vaig estar una estona davant d’un quadre de Cézanne que es diu “La badia de Marsella”. M’encanta aquest quadre, però el mirava i el mirava i no sentia res, cosa que em va fer sentir encara més malament. Quan vaig ser de nou a casa vaig veure que Tom m’havia enviat una demo en acústic i d’immediat tota la cançó va agafar forma’. Així que diu que no va sentir res davant del quadre? 





         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada