diumenge, 4 d’agost del 2024

ESPLENDOR i ELOGI DE LA SERENITAT

NAIMA BOCK – “BELLOW A MASSIVE DARK LAND

A LA VISTA

La músic de Londres Naima Bock, es compromet a continuar allò que va començar fa un parell d’anys amb un disc d’una serenitat que no és d’aquest món.

Below A Massive Dark Land, el segon àlbum de l’ex-Goat Girl, Naima Redina-Boock, es pot dir que l’ha escrit ella sola, sense Joel Burton, qui va estar amb ella en el seu debut Giant Palm (Sub Pop / Memorials Of Distinction – 2022). ‘Després de que Joel i jo deixéssim de treballar junts, m’era impossible imaginar-me que pogués fer els arranjaments jo sola. Em vaig posar a aprendre tocar el violí. No va ser fàcil, però escriure melodies sí ho era. Necessitava poder dir-me: Aquesta soc jo!

L’àlbum, que sortirà a finals de setembre de nou amb Sub Pop i Memorials Of Distinction, ha estat produït principalment per Jack Osborne i l’enginyer de so Joe Jones a The Crypt Studio, al nord de Londres, amb arranjaments addicionals d’Oliver Hamilton (dels col·lectius Shovel Dance Collective, Caroline i el segell Broadside Hacks) i la mateixa Bock.


Als dos primers temes que ha compartit, Further Away i Kaley, on parlava d’enyorances i traïcions, ara se li afegeix aquest elegant Gentle, del que explica: ‘Vaig conviure amb aquesta cançó durant dos anys. És una mena de “copiar i enganxar” de diferents moments de la meva vida. Cada vers és una versió diferent de mi. En la realitat no estaven vinculats, però aquí encaixen. M’agradaria que qui l’escolti, simplement agafi la lletra de qualsevol tros que per ell sigui rellevant’. 

El desembre estarà de gira per Europa. El més a prop nostre per veure-la, a París.






         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada